Спрямованість роботи

В ліцеї створено систему державно-громадського управління навчальним закладом, яка забезпечує тісну взаємодію всіх ланок управлінської структури. Управлінська структура на рівні ліцею представлена адміністрацією (директор і заступник директора). Щорічно директор ліцею звітується перед громадськістю про стан навчально-виховної, методичної роботи, економічної та фінансово-господарчої діяльності.

 

       Заклад активно взаємодіє з органами місцевого самоврядування, відділом освіти у Сумській області, службою у справах дітей, районним відділом внутрішніх справ, відділом поліції. Керівництво ліцею тісно співпрацює з органами учнівського самоврядування й батьківським комітетом.

     Свої повноваження рада ліцею реалізує через контроль за станом харчування й медичним обслуговуванням, навчанням і поведінкою учнів; разом з адміністрацією ліцею контролює ви­конання Статуту навчального закладу, затверджує режим роботи ліцею, розглядає питання родин­ного виховання.

      Представники ради беруть участь у засіданнях атестаційної комісії, у рейдах з обстеження житлово-побутових умов проживання учнів із малозабезпечених і проблем­них сімей, розглядають питання щодо морального й матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу, подають на розгляд педради пропозиції щодо поліпшення позакласної й позаурочної роботи з учнями.

Ліцей бере активну участь в організа­ції та проведенні заходів, спрямованих на охорону життя й здоров'я учасників навчально-виховного процесу, організації дозвілля й оздоровлення уч­нів.

Учнівське самоврядування тісно співпрацює з адміністрацією ліцею й батьківським комітетом.

    Взаємодія й співпраця педагогічного колективу з радою ліцею, депутатами місцевої ради, підпри­ємствами селища плідно впливає на поліпшення результатів навчально-виховного процесу, рейтингу навчального закладу й спри­яє вдосконаленню державно-громадської систе­ми управління.

  • навчальний заклад – це відкрита соціально-педагогічна система, яка взаємодіє з багатьма соціальними інститутами. Суспільний рейтинг закладу сформовано суспільною оцінкою мешканців селища, успішною діяльністю закладу, ступенем задоволення учнів та батьків освітніми послугами в навчальному закладі та науково-методичним рейтингом закладу.

     Адміністрації, педагогічному колективу притаманні такі якості: висока виконавча дисципліна, толерантність у відносинах з батьками та учнями, оперативність у вирішенні проблемних питань на рівні ліцею.